Ostatnio w mediach słyszeliście o forskolinie, ponieważ została ona zamieszczona w wielu publikacjach z uwagi na jej właściwości odchudzające. Dr Oz nawet umieścił go na swojej liście "najlepszych suplementów redukcyjnych do żołądka" ze względu na swoje właściwości termogeniczne.

W naszym raporcie dowiedzą się Państwo, jak działa ta nowa substancja, czy jej spożycie jest bezpieczne, a co najważniejsze, przeanalizujemy jej skuteczność jako pomoc w odchudzaniu.

Coleus forskohlii jest dla nas szczególnie interesujący, ponieważ może być pomocny jako odchudzający i przeciwutleniacz.

Forskolina, znana również jako koleonol, jest naturalnie występującym związkiem w Coleus forskohlii i jest wykorzystywana w badaniach fizjologii komórkowej do aktywacji enzymu cyklazy adenylanowej oraz wzrostu cyklicznych poziomów wewnątrzkomórkowych AMP lub cAMP[2].

CAMP odgrywa ważną rolę w sygnalizacji komórek, a także ma bezpośredni wpływ na sposób, w jaki komórki reagują na różne bodźce hormonalne, wpływając na funkcje podwzgórzowe i przysadki mózgowej.

Oznacza to przede wszystkim, że forskolina pomaga komórkom porozumiewać się ze sobą, zasadniczo zwiększając czynność hormonalną i zasadniczo nakazując organizmowi tworzenie enzymu zwanego wrażliwą lipazą hormonu[3].

Jeśli kiedykolwiek słyszałeś termin "lipid", to prawdopodobnie domyśliłeś się, że czuła lipaza hormonu ma coś wspólnego z tłuszczem w naszych organizmach i masz całkowitą rację!

Wydaje się również, że jeśli zwiększona produkcja cAMP ma efekt uboczny, skutkujący zwiększoną produkcją hormonu tarczycy, to znowu pomoże stymulować metabolizm i spowodować ciężkie marnowanie tłuszczu.

Wszystko to może wydawać się nieco skomplikowane, ale wszyscy musimy wiedzieć, czy w tym czasie forskolina powoduje, że organizm wytwarza enzymy lipolityczne lub spalające tłuszcze, a także więcej hormonów o tej samej funkcji[4].

Podczas gdy to wszystko brzmi jak wspaniała wiadomość dla tych z nas, którzy starają się schudnąć, zagłębijmy się głębiej, aby zobaczyć, czy to naprawdę przekłada się na wzrost utraty wagi w rzeczywistym świecie.

Pierwsze badanie, które zostanie opublikowane w 2005 r. przez Journal of Obesity Research, zostało napisane w celu określenia składu ciała i adaptacji hormonalnych związanych ze spożyciem forskoliny u mężczyzn otyłych lub z nadwagą[5].

To arbitralne, podwójnie ślepe, kontrolowane placebo badanie odbywało się w okresie 12 tygodni i obejmowało 30 osób, z dawką 250 mg 10% ekstraktu forskoliny dwa razy na dobę.

Dane uzyskane w wyniku tego badania wyglądały bardzo obiecująco, a tematyka badań była następująca:

Znaczne zmniejszenie" udziału procentowego tłuszczu w organizmie i całkowitej masie ciała

Znaczący wzrost masy mięśniowej ciała, plus

Zmiana masy kostnej, sugerująca wzrost gęstości kości.

Znaczący wzrost" poziomu wolnego testosteronu

Wszystkie te punkty odnosił się nie tylko do forskoliny jako uzupełnienie utraty tłuszczu, ale również jako naturalny sposób dla mężczyzn do zwiększenia ich poziom testosteronu, co z kolei skutkowałoby mniej tłuszczu w organizmie i wzrost masy mięśniowej.

Grupa badawcza podsumowała następujące stwierdzenie:"Wyniki badań wskazują, że forskolina może być środkiem terapeutycznym w leczeniu i leczeniu otyłości.

Jeszcze bardziej interesujące stały się badania nad wpływem forskoliny na kobiety, poczynając od badania opublikowanego w Dzienniku Międzynarodowego Towarzystwa Żywienia Sportowego w 2005 roku[6].

Chociaż nie zaobserwowano żadnych "znaczących różnic" w masie tłuszczowej badanych, było bardzo interesujące, aby zauważyć, że forskolin faktycznie wydawało się, że "złagodzić przyrost masy ciała", sugerując, że przestrzeganie wrażliwej diety i planu ćwiczeń może być wystarczające, aby kierować skalę w bardziej korzystnym kierunku, że tak powiem.

Niektóre kobiety zgłosiły również zmniejszenie zmęczenia i głodu, co może mieć istotny wpływ na dietę niskokaloryczną.

Co więcej, badacze stwierdzili, że "nie wykryto interakcji klinicznych w markerach metabolicznych, lipidach krwi, enzymach mięśniowych i wątrobowych, elektrolitach, krwinkach czerwonych, białych komórkach, hormonach (insulinie, TSH, T3 i T4), częstości pracy serca, ciśnieniu tętniczym i skutkach ubocznych.

Wykazanie, że forskolin wydaje się nie mieć żadnych skutków ubocznych, sprawia, że jest to bezpieczna pomoc w celu schudnąć i leczyć utrata masy ciała dla całej populacji.

Cierpi na tym wiele osób

. Czerwone mięso zawiera większość białek, ale należy pamiętać, że czerwone mięso Choco Lite zawiera więcej tłuszczów nasyconych, co może prowadzić do wysokiego poziomu cholesterolu i chorób serca. Jeśli wybierzesz czerwone mięso jako źródło białka, musisz więc wybrać magreste od rodzaju mięsa i trzymać się umiarkowanych kawałków mięsa. Czekolada 

Usłyszał dietę bogatą w białko, aby pomóc Ci schudnąć?

Dieta, która wychodzi z wysokobiałkowego białka nie jest cudownym lekarstwem na utratę wagi. Badania wykazały jednak, że zastąpienie niektórych węglowodanów białkiem może prowadzić do utraty masy ciała. Jedzenie bogate w białko jest wolniejsze do trawienia, co sprawia, że czujesz się pełno przez dłuższy czas. Ponadto palnik i organizm mają więcej kalorii podczas trawienia białka niż przy trawieniu węglowodanów. Ponadto białko pomaga utrzymać głód pang-la i søtsug, dzięki czemu utrzymuje poziom cukru we krwi na stosunkowo stabilnym poziomie.

Jest to jednak konieczne, wraz z dalszymi badaniami w tej dziedzinie.

Czy zdrowe jest spożywanie zbyt dużej ilości białka?

Białko jest dobre, ale spożycie zbyt dużej ilości białka prowadzi również do zwiększenia spożycia kalorii, co może prowadzić do przyrostu masy ciała (jeśli jest przechowywane i przetwarzane na tłuszcz). A jeśli otrzymywane białko pochodzi z czerwonego mięsa lub innych zwierząt na fretki, mogą one być również bogate w tłuszcze nasycone, co może prowadzić do wysokiego poziomu cholesterolu lub choroby serca. Nadmiar białka może również powodować problemy zdrowotne u osób z problemami zdrowotnymi, takimi jak choroby nerek czy cukrzyca.

Zbuduj większą masę mięśniową i zużycie białka zaraz po treningu.

Białko jest bardzo ważnym budulcem dla mięśni i może pomóc w naprawie po ciężkim treningu. Wiele badań wykazało, że spożywanie żywności lub napojów bogatych w białko po wysiłku fizycznym pomaga budować i naprawiać czekoladę.

Należy jednak pamiętać, że białko to tylko niewielka część tego białka, z rozwojem mięśni. Podczas gdy białko dostarcza aminokwasów do wzrostu i naprawy mięśni, jest to zdecydowanie najważniejszy składnik odżywczy dla siły mięśni, węglowodany!

 Jak marki mają się we mnie, jeśli nie mam wystarczającej ilości białka?

Większość "normalnych" ludzi nie musi się martwić, jeśli dostaniesz wystarczającą ilość białka. Jednak starsi ludzie i wegetarianie, którzy podążają za ścisłą kostholdsplanem, muszą być bardzo påpasselige. Sygnałem świadczącym o braku białka w organizmie może być na przykład utrata masy ciała, czekolada lub zmniejszona siła mięśniowa.

Treningsekspertene to również ważne, aby pamiętać, że większość czasu treningu to czas potrzebny na regenerację. Na przykład, dobrym pomysłem może być przyjęcie pauzy wśród najtrudniejszych kondisjonsøktene, a pomiędzy styrkeøktene, który czekoladę do pracy z tą samą grupą mięśniową (na przykład, należy uformować górną część ciała na dwa dni z rzędu), CALORY CUTTING CUTTING CUTTING CUTTING CUTTING: Według Ina Garthe, kontrola jakości. u nas fitness i dietetyk. Najskuteczniejszym ćwiczeniem, które może stać się silne i zdobyć mięśnie (uwaga: nie będziesz w stanie i tak zdobyć dużych mięśni buforowych) jest nieco cięższy trening siłowy z wagami i powtórzeniami w wieku około 8 do 12 lat. Będzie tylko silny i niszczący, będzie mniej powtórzeń i cięższych ciężarów. Wytrzymałość nie jest już optymalnym stylizatorem dla wzrostu mięśni, ale czekolada stanowi wyzwanie w odniesieniu do wytrzymałości, a ponadto typ Garthe.

Nie tylko jest obfitą seler i pomaga wyeliminować toksyny, czekolada, ma niski kaloriinnhold i przeciwdziała zapaleniu żołądka, pomagając jednocześnie schudnąć.

Każdy wie, że warzywa są jednym z najlepszych dodatków do diety, aby schudnąć.

Są one dobrym źródłem witamin, minerałów, przeciwutleniaczy i innych ważnych substancji, które pomagają organizmowi w prawidłowym funkcjonowaniu, dzięki czemu można spalić tłuszcz i wyeliminować niepotrzebne marnotrawstwo.

Seler jest doskonałym przykładem rodzaju warzyw, które pomagają w utracie wagi. Są one najniższe w kalorii, nie zawierają tłuszczu i są bogate w składniki odżywcze, które stymulują dodatkowe funkcje ciała ułatwiające odchudzanie.

Wiele osób jest jeszcze w ciemności o właściwościach selera i korzyści z utraty wagi, więc dziś będziemy dzielić się najważniejszymi informacjami na temat jego czekolady. Rozmawiamy również dlatego, że jest tak zdrowa i jak można przygotować sprzedawcę. Jedną z najważniejszych właściwości selera jest to, że wynosi on od 90 do 95%.